Montcalm Marble Arch Townhouse

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Informações importantes
Check-in a partir de | 15:00 |
---|---|
Check-out às | 11:00 |
Pequeno-almoço | Pequeno-almoço disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação não permitidos |
Crianças | As crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais sobre Montcalm Marble Arch Townhouse

Montcalm Marble Arch Townhouse
Estas luxuosas suites com banda larga gratuita estão bem situadas no coração de West End em Londres, a 5 minutos a pé do Hyde Park, das lojas de Oxford Street e da Estação de Metro de Marble Arch.
Classificações e avaliações
Avaliações dos viajantes

UK
Comentário: 27/06/2024
Hospedou-se em: 06/2024
Ótimo hotel em uma excelente localização
Resposta do hotel
Comentário: 1 de julho
hank you for taking the time to post such a lovely review of your most recent experience . It was a true pleasure to have hosted you here at the hotel. My team will be thrilled to also read that you found the hotel like a 'home away from home', we strive to create this feeling with every single guest that walks through our front door. We are very lucky with regards to the location of our hotel. I very much look forward to welcoming you back soon.
Regards
Tamas Jurca
Comentário: 19/07/2024
Hospedou-se em: 07/2024
Evite este lugar
Eu não recomendaria este lugar para ninguém.
Resposta do hotel
Comentário: 24 de julho
We deeply apologize for the distressing experience you had during your recent stay. Your feedback is important to us, and we regret that your stay did not meet the high standards we strive to provide.
We are particularly concerned about the condition of the room you were given, including the stained bedsheets, noisy air conditioning, peeling wallpaper, cracked sink, and dirty carpet. This is not acceptable, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams immediately.
We also apologize for the inconvenience caused by the room's location and the lack of an elevator, especially considering your knee injury. The unhelpful response from our staff is unacceptable, and we will be conducting additional training to ensure all guests receive the consideration and assistance they deserve.
Regarding the miscommunication about your room and the subsequent offer of complimentary breakfast, we understand why this felt insulting given the circumstances. We are truly sorry for this oversight.
Please reach out to us directly at fom@montcalm.co.uk so we can discuss your experience further and offer appropriate compensation for your troubles. We value your feedback and hope you will give us another opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.
Sincerely,
The Montcalm Hotel Management Team

UK
Comentário: 07/07/2024
Hospedou-se em: 07/2024
Não 4* horrível hotel
REALIDADE - o quarto fornecido estava no porão do hotel irmão algumas portas para baixo não havia elevador eu tenho uma lesão no joelho, então encontrei a escada estreita íngreme um problema real. Quarto era pequeno - lençóis manchados com sangue, almofadas e cama lumpy, ar condicionado tão barulhento que precisávamos para encher o caso de plástico para parar rattle como não podia desligar o ar condicionado porque se tornou muito engarrafado e sem ar. Papel de parede descascado, lavatório rachado, tapete sujo, sujo threadbare, coberturas furadas na cama.
Nenhuma consideração pela equipe que nos disse que seria ok para deixar a bagagem, pois eles iriam nos organizar com um “bom quarto” no check-in às 13h, mas quando voltamos à meia-noite eles literalmente nos disseram para levá-lo ou deixá-lo e se tornaram escassos! Encontrar uma garrafa de vinho molhado e uma oferta de pequeno-almoço grátis (que já estava no nosso pacote pago) foi apenas insultante. Não conseguimos o quarto que pagamos.
Outros reservaram mais tarde do que nós e não através de reservas. com foram tratados muito melhor descobrimos no café da manhã
Resposta do hotel
Comentário: 9 de julho
We deeply apologize for the distressing experience you had during your recent stay. Your feedback is important to us, and we regret that your stay did not meet the high standards we strive to provide.
We are particularly concerned about the condition of the room you were given, including the stained bedsheets, noisy air conditioning, peeling wallpaper, cracked sink, and dirty carpet. This is not acceptable, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams immediately.
We also apologize for the inconvenience caused by the room's location and the lack of an elevator, especially considering your knee injury. The unhelpful response from our staff is unacceptable, and we will be conducting additional training to ensure all guests receive the consideration and assistance they deserve.
Regarding the miscommunication about your room and the subsequent offer of complimentary breakfast, we understand why this felt insulting given the circumstances. We are truly sorry for this oversight.
Please reach out to us directly at fom@montcalm.co.uk so we can discuss your experience further and offer appropriate compensation for your troubles. We value your feedback and hope you will give us another opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.
Sincerely,
The Montcalm Hotel Management Team
Comentário: 13/05/2024
Hospedou-se em: 05/2024
Mais reservado!
Quando chegamos ao hotel, eles nos disseram que havia um erro na nossa reserva e que não estávamos hospedados neste hotel, mas em outro hotel.
Disseram-nos que recebemos um e-mail, verifiquei mas não recebi nenhum!
Eles culpam a Expedia ou outros sites online.
Eles nos disseram que poderíamos ficar uma noite no outro hotel e que poderíamos voltar. Mas ficamos apenas alguns dias em Londres e não queria me mudar novamente.
Poderíamos olhar na reserva. com para outro hotel, mas tudo era muito caro. Então, exceto o outro hotel Habitar, se quiséssemos fazer uma reclamação, teríamos que enviá-la por e-mail. O cara da recepção não conseguiu fazer isso, tivemos que fazer isso sozinhos.
Fiquei muito desapontado. aceitamos o outro hotel e o hotel paga nosso táxi.
Ficamos no hotel Inhabitar e essa estadia foi nota 10! !
Eles tinham uma equipe tão prestativa e foram muito gentis conosco.
Eu recomendaria o Inhabit e não este hotel!
Resposta do hotel
Comentário: 7 de junho
Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us. We take our guest satisfaction seriously and I am sorry there were some aspects of your stay that left much to be desired. Please accept my most sincere apologies for the inconvenience caused. Warm regards,
Tamas Jurca
General Manager
Comentário: 28/02/2024
Hospedou-se em: 02/2024
Não fique aqui
tínhamos sido transferidos de suas suítes para o hotel um dia antes de nossa chegada devido a “problemas de manutenção” e nos foi prometido a melhor acomodação possível - em vez disso, fomos colocados no porão com vista para uma área de grama cheia de bitucas de cigarro.
Resposta do hotel
Comentário: 16 de abril
Many thanks for taking the time on sharing your thoughts.
We deeply apologise for the inconveniences that you have faced during your stay, i have passed your feedback to my team as is valuable for us.
Furthermore, we would like to welcome you soon in the near future to met your expectations.
Many thanks!
Kind regards,
The Marble Arch team.
Excelente localização
41 Great Cumberland Place, Cidade de Westminster, Londres, W1H 7LG, Reino Unido|A 2,34 km de Museu Britânico
10 coisas para fazernum raio de 2,48 km
Transportesnum raio de 2,35 km
Aeroportonum raio de 20,87 km
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
15:00
Check-out antes das:
11:00
Informações úteis
As crianças são bem-vindas neste hotel
Animais de estimação não permitidos
Pequeno-almoço disponível
Preço do pequeno-almoço
Por favor, contacte o hotel para obter informações de preços
Opções do pequeno-almoço
Pequeno-almoço continental
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Guests under the age of 18 can only check in with a parent or official guardian. The credit card used to make the booking must be presented upon check-in. If the booking is made by a third party, please contact the property directly to make alternative arrangements.