AC Hotel St. Louis Central West End

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Informações importantes
Check-in a partir de | 16:00 |
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Check-out às | 11:00 |
Pequeno-almoço | Pequeno-almoço disponível |
Animais de estimação | Animais de estimação não permitidos |
Crianças | As crianças são bem-vindas neste hotel |
Comodidades
Mais sobre AC Hotel St. Louis Central West End

AC Hotel St. Louis Central West End
AC Hotel by Marriott St Louis Central West End tem um centro de fitness, salão partilhado, um restaurante e bar em Saint Louis. Este hotel de 3 estrelas dispõe de uma receção aberta 24 horas, um centro de negócios e acesso Wi-Fi gratuito.
Classificações e avaliações
Avaliações dos viajantes
Comentário: 07/12/2024
Hospedou-se em: 12/2024
Excelente serviço como sempre
Resposta do hotel
Comentário: 8 de dezembro
It is fantastic to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments regarding our accommodations and, more importantly, our staff. Each member of our team strives daily to provide positive guest experiences. Thank you for taking the time to share your review.
Best,
Chris Short
General Manager
Comentário: 25/08/2024
Hospedou-se em: 08/2024
OBRIGADO KEITH E RALPH
Eles cuidaram de mim sem quaisquer perguntas extras ou problemas! Tornou a estadia super confortável para mim, meu noivo e sobrinha. Obrigado novamente. Quartos terminando em 01 são
Resposta do hotel
Comentário: 26 de agosto
We appreciate you taking the time to review your experience. Our team understands and believes that our guests deserve a pleasant stay, and we continue to seek new ways to impress. I will be sure to share your lovely comments with our associates; they work hard to deliver superior service. Thanks again, and we look forward to your next visit.
Best,
Chris Short
General Manager
Comentário: 16/08/2024
Hospedou-se em: 08/2024
Só ruim.
Resposta do hotel
Comentário: 19 de agosto
I appreciate your business and the fact that you took the time to write a review. The last thing we want to do is disappoint our guests, so I am sorry that your experience fell short of expectations. If there is an issue with your Bonvoy points, we'd be happy to assist. Please know that we will review your comments as a team, as we are constantly working to provide high-level service. We hope that you will reconsider your return.
Sincerely,
Chris Short
General Manager
Comentário: 03/07/2024
Hospedou-se em: 07/2024
Secador de cabelo repugnante
Resposta do hotel
Comentário: 19 de agosto
I am sorry to hear about the issues with your hairdryer that tarnished your satisfaction with our hotel. We appreciate you sharing your feedback, as it helps us improve as we move forward. Thank you for staying with us, and please consider a return visit, as I know we can do better.
Sincerely,
Chris Short
General Manager
Comentário: 21/02/2025
Hospedou-se em: 02/2025
Great service from Ahmed
Resposta do hotel
Comentário: 22 de fevereiro
Thank you for acknowledging the efforts of our staff. We pride ourselves on delivering outstanding service, and it's encouraging to hear that we met your expectations. Your kind words will be shared with the team and will surely boost their spirits. We look forward to your next visit!
Best,
Chris Short
General Manager
Localização muito boa
215 York Ave, St. Louis, 63108, Estados Unidos|A 2,06 km de Forest Park
Check-in e check-out
Check-in a partir das:
16:00
Check-out antes das:
11:00
Informações úteis
As crianças são bem-vindas neste hotel
2 anos ou menos
As crianças podem usar camas extra gratuitamente.
Animais de estimação não permitidos
Pequeno-almoço disponível
Preço do pequeno-almoço
15 € (≈USD 16)/pessoa
Opções do pequeno-almoço
Pequeno-almoço americano
Menu do pequeno-almoço
Buffet
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. A damage deposit of USD 150 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 14 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-